skip to Main Content
  حمایت

عنوان کتاب: راه‌اندازی و توسعه کسب‌وکار

نویسنده: پیتر هینگستون

مترجم: محمود امینی

انتشارات: سارگل

تگ: ۵۲۴

کتاب «راه‌اندازی و توسعه کسب‌وکار» در سال ۱۳۸۸ برای نخستین بار توسط نشر سارگل در صد و نود و شش صفحه به چاپ رسید.

این کتاب دارای «مقدمه‌ای بر کتاب» در یک صفحه، نوشته‌ی خدایارابیلی، و یک «مقدمه» در یک صفحه به قلم نویسنده است. همچنین، این کتاب از سه فصل و یک ضمیمه (دو صفحه) تشکیل شده است. فصل اول این کتاب، تحت عنوان «اقدامات اولیه قبل از آغاز کسب‌وکار»، در ۸۶ صفحه و در شش بخش نوشته شده است که عناوین آن‌ها عبارت‌اند از: «انجام مقدمات کاری» (۱۱ صفحه)، «ورود به کسب‌وکار مناسب» (۱۳ صفحه)، «تحقیقات بازاری» (۱۴ صفحه)، «تهیه طرح تجاری» (۱۹ صفحه)، «تأمین سرمایه» (۱۲ صفحه) و «پیدا کردن محل کسب‌وکار و تجهیز آن» (۱۸ صفحه). فصل دوم با عنوان «آغاز کسب‌وکار» در ۶۲ صفحه و شامل چهار بخش است که عناوین آن‌ها به شرح زیر است: «بازاریابی» (۱۷ صفحه)، «فروش و ترویج» (۲۰ صفحه)، «صادرات» (۱۲ صفحه) و «استخدام کارکنان» (۱۳ صفحه). فصل آخر با عنوان «استمرار کسب‌وکار» در ۳۶ صفحه، شامل دو بخش «کنترل مسائل مالی» (۲۵ صفحه) و «حرکت به جلو» (۱۰ صفحه) است.

پیتر هینگستون

پیتر هینگستون چندین دهه در تجارت فعالیت داشته و پنج کسب‌وکار در بخش‌های بسیار متفاوت راه‌اندازی و اداره کرده است (اصلاح خودرو، تولید الکترونیک، خرده‌فروشی پوشاک، مجلات تجاری ملی و انتشارات کتاب). سه کسب‌وکار آخر را با همسرش، شارلوت، اداره کرده است. همه آن‌ها به سوددهی رسیدند و چهار کسب‌وکار اول در زمان مناسب فروخته شدند. این زوج هنوز هم کسب‌وکار انتشارات هینگستون خود را اداره می‌کنند. پیتر همچنین مدیر غیر اجرایی یک زنجیره‌ی کوچک فروشگاه‌هایهدیه بوده و به مدت دو سال بسیار جالب، مشاور رسمی کسب‌وکارهایکوچک برای بیش از ۱۰۰۰ نفر بوده که مایل به راه‌اندازی کسب‌وکارخودشان بودند.

PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com
Back To Top