کتاب «راه انداختن یک کسب و کار جدید» در سال ۱۳۹۱ توسط انتشارات «مبلغان» به چاپ رسید. این کتاب دارای ۸۰ صفحه و سیزده درس است. در ابتدا «فهرست» کتاب در ۲ صفحه، «سلسله درسهای تجربه شده» در ۱ صفحه، «یادداشت ناشر» در ۱ صفحه، «مقدمه» در ۱ صفحه آمده است. درس اول «سالهای اول کارآفرینی» به قلم «مایکل دل» ۴ صفحه، درس دوم «در مورد ماهیت هدف، شفاف عمل کنید» به قلم «سر جری رابینسون» ۴ صفحه، درس سوم «هدف بزرگی انتخاب کنید بعد در راهش تلاش کنید» به قلم «لوک جانسون» ۴ صفحه، درس چهارم «تهیه سرمایه شبیه فرایند فروش است» به قلم «پاملا مارون» ۴ صفحه، درس پنجم «با پول دیگران طوری رفتار کنید که گویی مال شماست» به قلم «ری اندرسون» ۳ صفحه، درس ششم «تولد بی ئی تی» به قلم «رابرت جانسون» ۴ صفحه، درس هفتم «چطور شرکتهای کوچک میتوانند در راه استعداد رقابت کنند» به قلم «اندرو شرمن» ۴ صفحه، درس هشتم «فقط افرادی را استخدام کنید که دوست دارید» به قلم «مایک ساتون» ۴ صفحه، درس نهم «ایجاد آگاهی نسبت به مارک» به قلم «سر استلیوس حاجی_ایوانو» ۳ صفحه، درس دهم «هیچ وقت پاسخ نه را جدی نگیرید» به قلم «برنت هوبرمن» ۳ صفحه، درس یازدهم «سربر آوردن از خاکستر بعد از بحران» به قلم «پینگ فو» ۴ صفحه، درس دوازدهم «مفهوم مدنظر خود را قبل از گسترش به اثبات برسانید» به قلم «رابین چیس» ۳ صفحه، و درس سیزدهم «کاری را که دوست دارید انجام دهید» به قلم «هوارد لستر» ۳ صفحه از کتاب را تشکیل میدهند. در صفحات انتها کتاب «درباره نویسندگان» در ۱۲ صفحه و «قدردانی و سپاس» در ۲ صفحه آمده است.
عنوان: راه انداختن یک کسب و کار جدید
نویسنده: به قلم جمعی از کارآفرینان بزرگ جهان
مترجم: مجید نوریان
انتشارات: انتشارات مبلغان
تگ: ۱۰۹ نارنجی