skip to Main Content
  حمایت

معرفی نویسنده:

«کارآفینی در کسب و کار اینترنتی» کتابی‌ست که توسط محمود احمدپورداریانی (۱۳۳۵)، عضو هیأت علمی دانشگاه تهران و هیأت تحریریه در مجله آموزش و مدیریت کارآفرینی و اشکان فرخ حیاتی [؟]، مهندس و نویسنده حوزه کسب و کار و کارآفرینی، نوشته شده است.

کارآفرینی در کسب و کار اینترنتی

محمود احمد پور داریانی/اشکان فرخ حیاتی_محراب قلم_۱۳۸۴

معرفی کتاب، نگاه کلی:

کتاب مذکور که توسط محمود احمدپور داریانی و اشکان فرخ حیاتی نوشته شده است در مجموع دارای ۲۶۴ صفحه است. چاپ نخست این کتاب در سال ۱۳۸۴ صورت گرفته است. در صفحات ابتدایی کتاب بخش «فهرست» را داریم که در آن تقسیم بندی کتاب در د۲ صفحه آمده است. پس از عبور از این قسمت وارد بخش «سخنی با خوانندگان» می‌شویم که در ۳ صفحه آمده و نوشته هر دو نویسنده کتاب است. پس از آن قسمت «پیشگفتار» قرار گرفته است که در ۵ صفحه آمده و به قلم محمود احمدپور و اشکان فرخ حیاتی‌ست.با عبور از این قسمت بخش‌های کتاب آغاز می‌گردند که در مجموع به ۱۳ عدد می‌رسند. بخش اول «مفاهیم اولیه‌ی کسب و کار» در ۲۸ صفحه، بخش دوم «کسب و کارهای پر سود» در ۲۲ صفحه، بخش سوم «شناسایی فرصت‌ها و موقعیت‌ها» در ۸ صفحه، بخش چهارم «انتخاب و توسعه‌ی محصول» در ۸ صفحه، بخش پنجم «انتخاب قلمرو و میزبان مناسب» در ۱۲ صفحه، بخش ششم «طراحی یک سایت مناسب کسب و کار» در ۲۲ صفحه، بخش هفتم «ایجاد یک موقعیت فروش بی‌همتا» در ۲۰ صفحه، بخش هشتم «محصولات رایگان و کتاب‌های الکترونیکی» در ۱۸ صفحه، بخش نهم «بازاریابی به وسیله‌ی ایمیل» در ۱۴ صفحه، بخش دهم «ارتقای سایت در موتورهای جست و جو» در ۳۸ صفحه، بخش یازدهم «تبلیغات اینترنتی» در ۲۰ صفحه، بخش دوازدهم «ارتباط مناسب با مشتریان» در ۱۸ صفحه و بخش سیزدهم «نکات کلیدی کسب و کار» در ۱۴ صفحه، قسمت‌های گوناگون این کتاب را تشکیل داده‌اند. در صفحات انتهایی کتاب بخش «منابع» در ۷ صفحه آمده است که نوشتار مذکور با این بخش به پایان می‌رسد.

PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com
Back To Top