مدیریت توسعه خوشههای کسب و کار
نویسنده: معاونت صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی استان قم
ناشر: آیین محمود
دستهبندی: کتاب
کتاب: مدیریت توسعه خوشههای کسب و کار
سال چاپ: 1393
ناشر: آیین محمود
نویسندگان: معاونت صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی استان قم
شمارهی تگ: 563 م/ص زرد
کتاب «مدیریت توسعه خوشههای کسب و کار (روشها و راهبردها)» در سال 1393 در سیصد و سی و شش صفحه تدوین شد. نخستین چاپ این اثر در همان سال توسط «آیین محمود» منتشر شد. این کتاب با یک «مقدمه» از غلامرضا سلیمانی در دو صفحه و یک «پیشگفتار» به قلم روح الله ابراهیمی در یک صفحه آغاز میشود. باقی مطالب در ده فصل با عناوین «اسامای ها و خوشههای کسب و کار» در سی صفحه، «خوشههای کسب و کار در ایران» در بیست صفحه، «محیط خوشههای کسب و کار» در سی صفحه، «رویکرد یونیدو به خوشههای کسب و کار» در بیست صفحه، «استراتژیها در خوشههای کسب و کار» در سی صفحه، «توسعهی کسب و کار در خوشهها» در سی و هشت صفحه، «ضرورتهای تیم مدیریت توسعه خوشههای کسب و کار» در چهل و چهار صفحه، «تکنولوژی اطلاعات و تجارت الکترونیک» در بیست و هشت صفحه، «بازاریابی در خوشههای کسب و کار» در سی صفحه و «رهبری و توسعه خوشههای کسب و کار» در چهل و نه صفحه نوشته شدهاند.
