skip to Main Content
  حمایت
IMG_8918

رویکردها و مدل‌های توسعه صنایع کوچک در ایران

نویسنده: غلامرضا سلیمانی/ حمید عزیز محمدلو/ سیاوش وحدت/ مرتضی انوشه/ مجتبی موسوی نقابی

ناشر: آیین محمود

دسته‌بندی: کتاب

معرفی کتاب:

کتاب: رویکردها و مدل‌های توسعه صنایع کوچک در ایران

سال چاپ: 1394

ناشر: انتشارات آیین محمود

نویسندگان: غلامرضا سلیمانی/ حمید عزیز محمدلو/ سیاوش وحدت/ مرتضی انوشه/ مجتبی موسوی نقابی

شماره‌ی تگ: 452 نارنجی

کتاب « رویکردها و مدل‌های توسعه صنایع کوچک در ایران» در سال 1394 در دویست و هشتاد صفحه تدوین شد. نخستین چاپ این اثر در همان سال توسط «انتشارات آیین محمود» منتشر شد. این کتاب با یک مقدمه‌ی دو صفحه‌ای از مولفان آغاز می‌شود و پس از آن درده فصل ادامه میابد که عناوین آن از این قرار است. «کلیاتی پیرامون صنایع کوچک» در بیست و شش صفحه، «توسعه کارآفرینی» در بیست و چهار صفحه، «تامین منابع مالی و سرمایه گذاری» در سی صفحه، «توسعه فناوری» در بیست و شش صفحه، «توسعه بازار» در هجده صفحه، «توسعه و تقویت زیرساخت» در بیست و چهار صفحه، «توسعه خوشه‌های کسب و کار» در سی و دو صفحه، «توسعه شبکه‌های افقی کسب و کار» در بیست و چهار صفحه، «توسعه پیمانکاری فرعی» در بیست صفحه، «توسعه مبتنی بر تحلیل و بهبود زنجیره ارزش» در بیست و چهار صفحه. لازم به ذکر است که بخش «منابع و ماخذ» این کتاب چهار صفحه را به خود اختصاص داده‌است.

درباره‌ی نویسندگان

غلامرضا سلیمانی دارای دکتری حسابداری از دانشگاه تهران و همچنین از فعالان حوزه مدیریت مالی و حسابداری است.

حمید عزیز محمدلو عضو هیئت علمی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی است.

مجتبی موسوی نقابی استادیار مدیریت و حقوق در دانشگاه گناباد است. او مدرک کارشناسی ارشد و دکتری خود را در رشته‌ی مدیریت بازاریابی از دانشگاه تهران اخذ نموده‌است.

PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com
Back To Top