skip to Main Content
  حمایت
مجمع عمومی بنیاد توسعه کارآفرینی – ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ + تصویر

مجمع عمومی بنیاد توسعه کارآفرینی – ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ + تصویر

مجمع عمومی سالیانه بیناد توسعه کارآفرینی زنان و جوانان در تاریخ ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ در دفتر بنیاد و با حضور اعضای مجمع برگزار شد.

در بخش ابتدایی این نشست، سرکار خانم آسیه علی‌نژاد، مدیرعامل بنیاد توسعه کارآفرینی، از فرآیندهای طی شده در بنیاد طی دوسال گذشته گفت، از پروژه‌هایی که انجام شده، توسعه یافته و یا در آستانه ایجاد است صحبت کرد و نهایتاً گزارش مالی مفصلی را در اختیار اعضای بنیاد قرار داد.

بخش دوم این مجمع، برگزاری انتخابات هیئت مدیره بنیاد توسعه کارآفرینی و نیز انتخاب بازرس هیئت مدیره بود که بر اساس آرای اخذ شده، خانم‌ها مهوش طیرانی، زهرا عمرانی و آسیه علی‌نژاد و نیز آقایان حسین اکبری و ناصر نوربخش برای دوسال به عنوان اعضای اصلی هئیت مدیره بنیاد توسعه کارآفرینی انتخاب شدند و خانم‌ها فرشته سلیمانی و منصوره کلاهدوز هم به عنوان اعضای علی‌البدل رأی آوردند.

در انتخابات عضو بازرس هیئت رئیسه نیز آقای فهید کیازند به عنوان بازرس اصلی و آقای کاظم کاشفی‌پور به عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.

در ادامه مختصراً به سابقه فعالیت و تخصص اعضای منتخب هیئت رئیسه می‌پردازیم:

مهوش طیرانی: مهوش طیرانی مدیرعامل شرکت نویان بسپار و رئیس هیئت مدیره شرکت پتروکیمیای ابن سینا است. او در سال ۲۰۰۵ و به انتخاب مجله Arabian Business جزو ۱۱ زن برتر کسب‌وکار در خاورمیانه شناخته شده و چند بار سخنران مدعو بانک جهانی بوده است.

 

حسین اکبری: حسین اکبری مدرس مدیریت و استراتژی‌های کسب‌وکار است. او هم‌بنیانگذار و رییس هیئت مدیره گروه پژوهشی و صنعتی آریانا، مدیر عامل شرکت رستوران‌های زنجیره‌ای شیلا، مدیر مسئول انتشارات آریانا قلم و از مؤسسین انجمن مهندسی صنایع ایران است.

 

ناصر نوربخش: ناصر نوربخش قدیمی‌ترین کارشناس بنیاد است که از سال ۸۹ با بنیاد همکاری داشته و علاوه بر همکاری با بنیاد، یکی از پایه‌گذاران و مدیرعامل بنیاد توسعه فرهنگی سپهر در خراسان جنوبی است. مدیریت پروژه اتاق کارآفرینی مدارس از سوابق مهم ناصر در همکاری میان یک نهاد ملی اجتماعی و یک نهاد محلی است.

 

زهرا عمرانی: زهرا عمرانی بیش از ۱۵ سال است که در حوزه توانمندسازی اقتصادی و کارآفرینی اجتماعی فعالیت می‌کند و سابقه طولانی در همکاری با مؤسسات نیکوکاری ایرانی و بین‌المللی دارد و از سال ۱۳۸۲ تاکنون پروژه‌های متعددی را در حوزه توسعه و توانمندسازی در مؤسسات نیکوکاری طراحی، اجرا و مدیریت کرده است.  او مدیر عامل مؤسسه کاریار است.

 

آسیه علی‌نژاد: آسیه علی‌نژاد از سال ۱۳۸۸ عضو بنیاد است. او در زمینه توان‌افزایی زنان در بخش‌های اجتماعی و اقتصادی مطالعه داشته، در پروژه‌های مرتبط با موضوع در محلات فعالیت داشته و همچنین تجربه مدیر عاملی انجمن زنان کارآفرین را نیز در کارنامه خود دارد. او از زمستان ۱۴۰۰ مدیر عامل بنیاد است.

 

فرشته سلیمانی: فرشته سلیمانی مؤسس و رئیس مرکز آموزش عالی علمی کاربردی واحد ۶ تهران و مدیر مسئول موسسه فرهنگی هنری نماکارنگ بوده‌است. فرشته سلیمانی اکنون مدیر عامل آموزشگاه سینمایی کارآفرینی در شهر گرگان است. او از مؤسسین بنیاد توسعه کارآفرینی است.

 

منصوره کلاه‌دوز: منصوره کلاهدوز از حامیان مالی طرح‌های بنیاد است. او با نگاهی اجتماعی همواره در مسیر بنیاد در سالیان گذشته با ما همراه بوده است.