skip to Main Content
  حمایت
بنیاد در آبان

بنیاد در آبان

آبان امسال پانزده ساله شدیم! 

پانزدهمین مجمع عمومی بنیاد توسعه کارآفرینی در تاریخ۲۶ آبان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزارشد. در جلسه مجمع علاوه بر ارائه گزارش عملکرد سال ۱۳۹۸، و تصویب صورت‌های مالی بنیاد، انتخابات هیات مدیره برگزار شد. امیدواریم هیات مدیره‌ و تیم اجرایی بنیاد همچون گذشته در کنار هم و در مسیر اهداف و ماموریت‌های بنیاد حرکت کنند. چشم‌انداز و امید ما اثربخشی حداکثری طرح‌های بنیاد است.

تسهیلگران معیشت پایدار؛ مشارکت، ثبت نام و مصاحبه

آخرین اقدامات اجرایی جهت آغاز طرح یادگیری مشارکتی تسهیلگران معیشت پایدار در حال انجام است. با هم‌افزایی بسیار خوب سمن‌های همکار محلی در سه استان هدف توانستیم فراخوان طرح را موفق اجرا کنیم و با استقبال گسترده علاقمندان به شرکت در این دوره مواجه شدیم. نزدیک به ۵ برابر ظرفیت دوره بر شرکت در طرح درخواست دادند. بنیاد در تلاش است با اتکا به شاخص‌های کمی و کیفی مندرج در متن فراخوان و انجام مصاحبه‌های روشمند و علمی فرصت دستیابی عادلانه‌ای برای جامعه مخاطب خود به آموزش‌های این را دوره فراهم کند. این آموزش‌ها در هفته اول آذر ماه آغاز و به مدت ۱۴ هفته ادامه خواهد داشت.

معرفی طرح مسیر کسب وکار من به عنوان یک الگوی توان‌افزائی در هفته کارآفرینی‌

به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی که مصادف با هفته آخر آبان ماه است ویژه برنامه‌ای توسط معاونت امور زنان و خانواده و وزرات تعاون کار و رفاه اجتماعی برگزار شد و بنیاد نیز در این برنامه  تجربه طرح ملی مسیر کسب وکار من را در کنار تجربه سایر سازمان‌ها در حوزه توسعه کارآفرینی ارائه کرد.
لازم به ذکر است طرح ملی مسیر کسب‌وکار من با هدف توان‌افزائی جوانان صاحب ایده و صاحب کسب‌وکارهای نوپا و خرد از سال ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۸ با حمایت معاونت امور زنان و خانواده توسط بنیاد اجرا شد.